miercuri, 11 august 2010

BAIA-PARADISUL WELLNESS

Nimic nu poate fi mai placut decat o baie calduta, dupa o zi infernala. Trafic, serviciu, cumparaturi, casa, copii, sot si zeci de alte probleme, mai mari sau mai mici din fiecare zi. Seara, cand totul se potoleste sau macar se amana pentru a doua zi, iubesc momentul cand ma retrag la baie. Sunt clipele mele de liniste si relaxare, este baia mea cu spuma, cu tihna totala care ma ajuta sa ma incarc cu energie, relaxandu-ma ca sa o pot lua de la capat a doua zi. Senzual, viu, un dus este in masura sa-mi readuca cheful de viata, si chiar mai mult de atat, daca stiu sa-l transform in arta il pot fructifica ca o sursa de senzatii vitalizante si placute. Eleganta si frumusetea baii mele sta in realizarea echilibrului intre estetic si functional, cu un strop de accent inedit ce il admir de fiecare data cand intru in cada. Cada este alba, ovala, din ceramica si exprima puterea apei de a o transforma intr-un spatiu arhitectural. Aceasta este o mica fantana modelata de curgerea apei, cu care formeaza un tot unitar. As dori o pata de culoare in aceasta oaza de liniste si relaxare. De aceea as dori sa-mi achizitionez o PARA DE DUS GROHE RAINBOW albastra (cod 27449000):
http://www.baterii-lux.ro/detalii/672/2/!/para-dus-grohe-rainshower-icon-rainbow/
Schimbarea aduce un element de noutate in baie si contribuie la un nou design armonios al incaperii. Baia reprezinta in permanenta o provocare pentru "arhitectul" din mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu