luni, 29 noiembrie 2010

SCRISOARE CATRE MOS CRACIUN

Mi-e cam dor de tine... cu toate ca nu te-am cunoscut niciodata, anul acesta ne vom intalni pentru prima oara...sper sa nu ma dezamagesti; contez pe tine sa-mi aduci cele mai minunate daruri de pe aceasta lume.
Acum sa incep vesnicele dorinte: as vrea fericire, bucurie, sanatate, sa am parte de dragoste, bogatie si tot ceea ce este mai frumos pe lume. Acum sa-ti explic mai amanuntit...
Imi doresc fericire... zambetele familiei si armonia caminului ma vor face cel mai fericit baietel din cate ai intalnit mosule (sau sa-ti zic nenea Craciun?)
Imi doresc bucurie...vreau sa petrec alaturi de parinti si bunici, iar bunatatea din inima lor si implinirea sufleteasca pe care le-o doresc din tot sufletul , imi va produce multa bucurie.
Imi doresc sanatate...Mamei si tatalui da-le putere sa invinga orice obstacol impreuna ivit in viata.
Imi doresc sa am parte de dragoste...de la parinti, bunici, viitori prieteni, vreau sa fiu inconjurat de dragoste din toate partile; unde ma uit vreau sa vad doar dragoste; toata lumea sa iubeasca pe toata lumea.
Imi doresc bogatie...Vreau o masina d-aia decapotabila, o vila, multi bani, o bicicleta frumoasa, un telefon de ultima generatie...glumeam Mosule!!!... Nu te speria! Nu ma intereseaza astfel de lucruri. Vreau bogatie de iubire, de dragoste, de sanatate, de fericire, pentru a le putea da si celor din jurul meu. Parintilor mei vreau sa le dau putere sa invinga greutatile vietii si sa inteleaga ca desi nu le-am spus-o niciodata sunt cei mai minunati parinti din lume.
Tie mosule vreau sa-ti dau rabdare pentru a citi toate scrisorile primite de la copii si multa, multa sanatate pentru a veni in fiecare an la toti copiii.
Imi doresc tot ce este mai frumos pe lume: imi doresc prieteni adevarati!
daca tu crezi ca nu merit, atunci macar jumate adu-mi, sa le pot da familiei...
Daca ti-e foame in timp ce duci cadouri, trezeste-ma sa-ti dau ceva de mancare si de baut.Ti le pot pune si la pachet daca vrei.
Multumeste-i mamei mele ca m-a ajutat sa compun si sa-ti trimit aceasta scrisoare ( mentionez ca o sa ma cheme Matei si sunt un "soricel" care are abia 27 de saptamani (voi veni pe lume anul viitor)).
Multi pupici la toata (fara exceptie) si un Craciun fericit!
.

Te pup dulce MOS CRACIUN!

Un comentariu: